Fotoshoot.



In verband met een klein interview voor een magazine moest ik een foto opsturen. 
De selfies van mijn hand konden ze niets mee, dus zocht ik een professionele uit, die een paar jaar geleden was gemaakt.
Maar toen de redacteur vroeg, wie de fotograaf was, omdat haar naam er onder zou moeten, bedacht ik me dat ik een bevriende fotograaf dit zou willen gunnen.
Het is nooit weg als je naamsbekendheid krijgt.

Dus belde ik Vier het Leven Fotografie en de afspraak werd gemaakt.

Het was een zonnige dag, maar we gingen naar ons favoriete groene laantje, waar je geen direct zonlicht hebt.
Na twee dagen was het resultaat binnen en het is erg mooi.
Ze stelt tijdens het fotograferen persoonlijke vragen en één antwoord sprong er voor haar blijkbaar uit.


"Lord let them see YOU in me." 

En dat klopt, dat is mijn motto. Als ik mezelf zou moeten presenteren, word ik onzeker en weet me niet te gedragen.
Maar het gaat mij niet om mij, maar om de wereld te mogen laten zien, welk een wonderbare God ik dien.
En met zulke ogen kijk ik ook naar de foto's. 
Als ik kritisch kijk, zie ik een dikkere buik en afgezakte borsten. 
Er is zelfs een nepborst bij, ook nog. 
Ik zie een vrouw van middelbare leeftijd. Ze heeft een oedeemarm.
Maar het wonderlijke is, dat me het niet uitmaakt. 
Ik zie vreugde en dankbaarheid. 
En ik ben tevreden en blij met de foto's.
Wat ook nog zo leuk is dat ik de vest en het rokje van mijn moeder draag. En haar gouden ketting waar ze zo blij mee was. En laat ik nu ook nog erg op haar lijken.

Het zien van de buik heeft me er wel van overtuigd, dat er wat kilootjes afkunnen. Niet om er strak en volmaakt uit te zien. Maar omdat het nu eenmaal beter voor me is.
Het komt het littekenweefsel ten goede. 
Alhoewel zonder littekens word je niet groot.
Maar littekens laten zien dat je geleefd hebt en het overleefd hebt. 

@Lineke

Reacties

  1. Je foto's geven zo mooi weer wie en hoe je bent! Mooi en een rustige en lieve uitstraling. Gaaf om zulke mooie plaatjes van jezelf te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petrina alle eer aan de (m)Maker.

      Verwijderen
  2. Wat een gave foto van jou! Al lezend bemerk ik jouw kritische blik maar deze dingen trokken totaal niet mijn aandacht. Die ging alleen uit naar dat lieve gezicht van je. En naar de mooie kle(u)ren die je idd draagt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Leuk dat je mijn blog leest.
Mocht je willen reageren en je vind het lastig om het onderaan te zetten, je mag me altijd een mailtje sturen.

lief.kostbaar.mensenkind@gmail.com

Populaire berichten van deze blog

Ben je ook zo teleurgesteld?

Al heel lang thuis.